ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα, που θα εισάγει και ξεναγήσει διεξοδικά τους συμμετέχοντες στον κόσμο της φιλοξενίας, με επίκεντρο την υποδοχή του ξενοδοχείου. Η εκπαίδευση αποτελείται τόσο από εξειδικευμένες τεχνικές, θεωρητικές γνώσεις και δεξιότητες, όσο και από όλα τα απαραίτητα soft skills, για την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των συμμετεχόντων, σε αξιόλογα και ανταγωνιστικά στελέχη του τουριστικού κλάδου.

Ο Τουρισμός, αποτελεί έναν τομέα ο οποίος συνδέεται με οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές, πολιτιστικές και περιβαλλοντικές εξελίξεις και στηρίζεται σε πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή στοιχεία της παραγωγής και της παροχής υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, ο Τουρισμός αποτελεί ένα διατομεακό, διεπιστημονικό πεδίο σπουδών, ο οποίος αντλεί στοιχεία από όλες σχεδόν τις κοινωνικές επιστήμες όπως: Οικονομία, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Περιφερειακή Ανάπτυξη, Νομική, Κοινωνιολογία, Ανθρωπολογία, Γεωγραφία, Ψυχολογία, Στατιστική, Πληροφορική, κλπ.

Για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες του προγράμματος, να λάβουν την απαιτούμενη σφαιρική αντίληψη για την θέση τους, έχουμε διαμορφώσει ένα πλούσιο syllabus με θεωρία και εργαστήρια, διάρκειας 152 ωρών, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδεύσεις πάνω σε σύστημα κρατήσεων PMS, Rooms division management, εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων, διαχείριση χρόνου και στρες, τεχνικές αύξησης πωλήσεων (upselling, cross selling, suggestive selling), συναισθηματική νοημοσύνη, digital marketing, κ.α.

Η θέση του “Front Office/Guest Service Agent”, προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων εξέλιξης για τον εργαζόμενο, όχι μόνο μέσα στο τμήμα της υποδοχής, αλλά και σε άμεσα συνεργαζόμενα τμήματα, καθώς τον τοποθετεί στο επίκεντρο της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Ξεκινάμε λοιπόν την Ακαδημία, με μία θέση εργαζόμενου πρώτης γραμμής, έχοντας συμπεριλάβει στο πρόγραμμα στοιχεία που θα προετοιμάσουν τους μελλοντικούς Star Performers για την επόμενη θέση τους στην ιεραρχία.

Αναλυτικότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και την ύλη του μπορείς να βρεις εδώ

Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ

Το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), είναι μία Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές του 2013 με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), από τέσσερις εταίρους με έντονη δραστηριοποίηση σε κρίσιμα πεδία της ελληνικής τουριστικής αγοράς: Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων - ΣΕΤΕ (κύριος εταίρος), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων – ΠΟΞ, Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων - HATTA και Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος – ΣΕΤΚΕ.

Με κεντρικό του σύνθημα, τη Σύνδεση του Τουρισμού με τους Ανθρώπους του και κύριο στόχο την ενδυνάμωση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων, των ικανοτήτων και της κουλτούρας των ανθρώπων του τουριστικού τομέα, η διεύθυνση εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, σε πάνω από 13 πόλεις της Ελλάδας, που απαντάνε ξεκάθαρα στις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία και είναι φτιαγμένα αποκλειστικά για αυτόν. 
Συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως το πανεπιστήμιο Cornell, των Ηνωμένων Πολιτειών και το Πανεπιστήμιο της Λοζάνης (Ecole Hotelier Lausanne), φέρνει τους επαγγελματίες τους ελληνικού τουρισμού κοντά σε υψηλού επιπέδου εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση, δίνοντάς τους την ευκαιρία να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις και να αναπτύσσονται συνεχώς, καλύπτοντας παράλληλα ένα μεγάλο ποσοστό του κόστους συμμετοχής.

Επίσης, συμμετέχει ενεργά στην εδραίωση της ποιοτικής διάστασης στις υπηρεσίες και επαγγέλματα του τομέα, στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και μέσα από τη διαμόρφωση σχημάτων πιστοποίησης. 

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ

Περνώντας με επιτυχία καθένα από τα 4 πρώτα στάδια αξιολόγησης, μπορείς να είσαι κι εσύ ένας από τους φιναλίστ, που θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κλάδο του Τουρισμού:

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Πτυχιούχοι

Απόφοιτοι ελληνικών ή ξένων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ΤΕΙ/κολλέγιο), όλων των γνωστικών πεδίων, με ή χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο.

Νέοι

Εως και 29 ετών, καθώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους.

Μηδενική ή περιορισμένη εργασιακή εμπειρία

Εργασιακή εμπειρία έως και 3 έτη πλήρους απασχόλησης μετά την ολοκλήρωση των σπουδών.

Εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες

Ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες (π.χ. εθελοντισμός, αθλητισμός, επιχειρηματικότητα, καλλιτεχνικά και οποιαδήποτε άλλη μη ακαδημαϊκή δραστηριότητα).

Πολύ καλή γνώση αγγλικών

Κάτοχοι πτυχίου επιπέδου τουλάχιστον Β2 (ενδεικτικά πτυχία: FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH (FCE) του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE, (MCCE) MICHIGAN CERTIFICATE OF COMPETENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN, Michigan State University – Certificate of English Language Competency (MSU – CELC): CEF B2.)

Δυνατότητα μετεγκατάστασης

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος θα πρέπει να είναι διατεθειμένοι να εργαστούν σε περιοχές της Ελλάδας, πέραν του τόπου κατοικίας τους, κατ’ αντιστοιχία με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Έχεις περισσότερες ερωτήσεις; Μπες εδώ.


ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Με τη λήξη του εκπαιδευτικού προγράμματος, θα έχεις όλα τα εφόδια και τις δεξιότητες για να διεκδικήσεις μία θέση στην ομάδα του Rooms Division, Upscale ξενοδοχειακών μονάδων. Οι γνώσεις που θα λάβεις από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα αποτελέσουν τα θεμέλια για να χτίσεις μία φρέσκια και δυναμική καριέρα στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Με εναρκτήριο λάκτισμά το τμήμα της υποδοχής και τις θέσεις του Front Office agent, Guest Service/ Guest Relations Agent, Concierge, VIP Agent κ.α., θα μπορέσεις να γνωρίσεις τη λειτουργία και τα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να έρθεις κοντά σε όλα τα συνδεδεμένα τμήματα όπως αυτά των Πωλήσεων, Κρατήσεων, Ανθρώπινου Δυναμικού, κ.α. 

                                                     Το Πρόγραμμα υλοποιείται με την ευγενική υποστήριξη του: